2012. augusztus 24., péntek

Benevezve a Goldenblogba

Nem akartam nagy hírverést kelteni, még kevésbé szavazatszervezésbe fogni, ezért nem is szóltam róla mostanig, hogy blogomat, a Fotótanút kísérletképpen beneveztem a HVG érdekeltségű Goldenblog 2012 pályázatára, ott is a fotóblogok kategóriába. És míg állítólagos szakzsűri vizsgálgatja az előírt határidőig benevezett és a részvételre megfelelőnek találtatott blogokat (mintegy 80 darabot, közöttük nem egy ismerőst fedeztem föl), addig a közönség is szavazhat, hogy melyiket találja díjazásra érdemesnek.

Én bízom benne, hogy a verseny során többen felfigyelnek blogjainkra, s ez már eleve hasznon. Ha pedig a szerencsés nyertesek közé kerül az ember, akkor dupla az öröm. Egy biztos: a benevezett fotóblogok hasznos, értékes egyéni fórumok, s kivétel nélkül mindegyiknek megvan a maga sajátos szerepe. Meggyőződésem, hogy számuk a benevezetteknél jóval több, bár a verseny az verseny, a legnagyobb hasznot mégis az jelenti, hogy hatványozottabban odafigyelünk egymásra.

Azért ha valaki mégis szavazna a Fotótanúra, nyugodt lelkiismerettel tegye. Nem fogok megharagudni érte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése