2012. május 14., hétfő

Zajlik a (fotós)élet

Márton Ildikó: A műhely gyermekei
Most, hogy lelassult a fotótanú pulzusa, némileg kapkodva markolászok az elsuhanó témák után. Nosztalgiával állapítom meg: erről is írni lehetett volna, meg amarról is, de nincs mentség, a jármű (az élet) halad, a táj meg elsuhan mellettünk...


Így fedjeződött be öt hét után a 7. HMKK-fotósuli s azon veszem észre magam, hogy az elmúlt vasárnap már a hallgatók vizsgamunkáinak előkészítésénél asszisztáltam.


És hol vannak azok a hírek, amelyek eljutottak hozzám Bruce Willis budapesti forgatásairól, illetve a lesifotósok rohamáról, miután a kiöregedett, de még figyelem felkeltő filmcsillag oly sikeresen bujkált a kamerák elől! 


Emlék már a backamadarasi fotótábor, ahol pedig vendégként is megfordultam. Részt vettem a tábor végi, jó hangulatú, a helyiekből is nagy vidámságot kiváltó házivetítésen, nyugtáztam a fotósok ígéreteit, hogy hazaérkezve máris kiválogatják a blog részére "kóstolójukat". Aztán arra ébredtem az elmúlt napokban, hogy hárman is szavuknak álltak - Baranyi Ildikó, Márton Ildikó és a régi jó cimbora, Bálint Zsigmond. Egy-egy remek "tábori" képüket máris megosztom a kíváncsi olvasóval, nyugtázván, hogy külön-külön és együttesen is pontos látleletre törekedtek, egy átalakulóban lévő, még midig patriarchális életforma meghatározó képi elemeiből emeltek ki egy-egy részletet, mozzanatot...

Baranyi Ildikó: Kíváncsiság

Bálint Zsigmond: A játszma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése